woensdag 11 november 2020

Sounding......

"Hoi Masto, Als man van weinig woorden (zoals je op je site zegt) klim ik nu eens in de pen. Zoals je wel gemerkt hebt ben ik helemaal into sounding geraakt! Dat is zo ongelooflijk geil en geeft zo’n intens gevoel dat ik er bijna verslaafd aan ben geraakt! Na eerst geëxperimenteerd te hebben met theelepels in twee afmetingen heb ik vandaag de stoute schoenen aangetrokken en ben naar een seksshop gegaan waar ik een mooie officiële sounding rod heb gekocht. De vrouw in de shop gaf me goede raad en heeft alle schaamte weggenomen. Na lang wikken en wegen heb ik op haar advies dan een 6 mm in doorsnede, geribbelde sounding rod gekocht en die heb ik ook maar gelijk uitgeprobeerd thuis. De sounding rod is 24 cm lang en tot mijn grote verbazing gleed die er vrijwel probleemloos 19 cm in! Wat een feest, wat een gevoel! WOW! Dat ga ik de komende dagen nog veel vaker doen. Mijn lul is ongeveer 13 à 14 cm lang, dus de sound is 6 tot 7 cm dieper gegaan dan de “stam”, ik denk zelfs zo goed als tegen de prostaat aan. Ik voelde twee keer wat haken bij het terughalen, geweldig gewoon. Nu ben ik gezegend met heel veel voorvocht (ik drijf dan bijna....) dus een glijmiddel heb ik niet nodig, maar dat kan voor iedereen anders zijn. Kortom: dit is een geweldige ervaring. Je moet wel ontspannen zijn en voorzichtig uitproberen. Voor mij is dit de beste ervaring ooit! Succes met je blog en tot mails maar weer! Joost."


Wat een heerlijk verhaal van Joost over zijn geile ontdekking van sounding!
Door tijdgebrek kon Masto niet meer foto's en filmpjes plaatsen, maar deze zullen zeker nog geplaatst worden! Want het is een opwindende en geile belevenis om te zien hoe Joost geniet van zijn nieuwe ontdekking.....!

4 opmerkingen:

  1. I have tried inserting various objects into my urethra, never very far, maybe an inch or two. Thanks Joost, you motivated me to take it deeper, 6.5 inches!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sounding has opened up a whole new sensual feeling in my penis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is dat met eikel ring niet te strak?? Hoe begin ik met zoiets sensationeel???

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe moet je je prostaat stimuleren met een dilator?

    BeantwoordenVerwijderen