woensdag 25 november 2020

Penis te strak besneden......

"Hallo beste Masto, Ik zag je stretch-foto's hier. Ik wil ook graag zijn balzak stretchen maar dat gaat niet omdat mijn vriend té strak is besneden. Zou hier nog iets aan gedaan kunnen worden om de voorhuid 3 cm te verlengen? Of anders het toompje helemaal weg te halen? Hij heeft een pijnlijk litteken dat hij graag weg wil. Hij heeft er een trauma bij opgelopen.
Groetjes, Jennifer.
😋
Ik hoop op een reactie. Ik zie dat jij veel weet. Jouw balzak en penis is wel heer mooi! Ik ben er geil van en wil graag stevige seks met mijn vriend maar het gaat niet. Het begin na de besnijdenis was alles mooi, maar nadien littekens en is de penis veel kleiner geworden 😢."

Masto kreeg van Jennifer een lange mail (een klein gedeelte daarvan staat hierboven) en foto's met de vraag of er nog iets aan de té strakke besnijdenis bij haar vriend gedaan kan worden. Het probleem bij een erectie is dat de huid té strak wordt en pijn geeft. Waardoor balzakstretchen al helemaal niet meer mogelijk is.
Omdat Masto geen verstand heeft van besnijden zit er misschien iemand bij zijn volgers die meer raad weet. Uit privacy-overwegingen heeft Masto de foto's niet geplaatst, maar het probleem lijkt hem wel duidelijk.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten