woensdag 25 november 2020

Nieuwe urinebuis dilator......



"Hoi Masto, Vandaag gelijk maar een nieuwe dilator gekocht.... En gelijk onderweg ook maar uitgeprobeerd, de geilheid moest verholpen worden! Nu was ik gelukkig wel op tijd om het klaarkomen te filmen, dus hopelijk een extra mooie sessie. Deze keer heb ik een kortere versie gekocht, met een diameter van 7 mm en met enkele verdikkingen die voor de nodige sensatie zorgen. Er zit een ring aan zodat hij makkelijk op en neer te halen is. Daardoor zakt hij niet verder naar binnen dan de ring, wel zo veilig! Zoals je op de filmpjes kunt zien heb ik meer dan genoeg pre cum (het sopt gewoon..), zodat ik de dilator probleemloos in kan brengen. Deze heb ik gekocht om mee onderweg te kunnen nemen, vanwege de lengte is dat geen probleem. Zoals ik al zei ben ik er bijna aan verslaafd geraakt, ik heb me gelijk voor laten lichten over een dilator met instelbare trilfunctie, nog even sparen maar die moet er ook echt gaan komen! Dat lijkt me helemaal het einde, zo’n trillende staaf diep in je pik steken...., wordt dus vervolgd! Geile groetjes! Joost."

Wat is het toch heerlijk om zo lekker geil te zijn! En Joost nog lang niet uitgeëxperimenteerd is. Zodat we mee kunnen genieten van zijn geile filmpjes en foto's. Masto weet uit eigen ervaring dat de pisbuis van eikel tot in de blaas een enorme erogene zone kan zijn. Mits er overvloedig voorvocht of ingebrachte smering aanwezig is. Met een kromme of soepele dilator kun je heerlijk de prostaat stimuleren, wat een ongekend geil gevoel is, om daarna door te stoten in de gevulde blaas. Een half gevulde blaas kan handig zijn om na de geilsessie de urinebuis schoon te spoelen........

2 opmerkingen:

  1. Denk dat het invoeren van voorwerpen in de plasbuis schade en infecties kunnen veroorzaken. Ik bezit de dunste katheter die ik tot aan mijn prostaat in kan schuiven. Heerlijk klaarkomen door prikkelen van prostaat en mijn pik !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op welke wijze kan je het beste je prostaat stimuleren met een dilator?

    BeantwoordenVerwijderen