dinsdag 3 november 2020

Onder'goed' - Groen......

"Hey Masto, Tegenwoordig gaat het vaak over groen denken, groen doen, groen leven. Dus.... nog een slip uit de winkel. Biokatoen. Zit lekker, houdt alles lekker op z’n plek. Zo heb ik het graag in het dagelijkse doen en laten, zeg maar naar het werk gaan. Lossere slip hou ik wel voor de 'vrije' tijd.
Vraag voor de laatste foto: is die genomen voor ik de slip aan trok of nadat ik ze uit trok? Enjoy! Groetjes, Jasohn."


Deze 'quiz-vraag' met foto's kreeg Masto van Jasohn. Wie het weet mag het zeggen. 50% kans dat je het raad....... Ik weet niet als Jasohn ook een prijs ter beschikking stelt bij het goede antwoord...... ;-)

1 opmerking:

  1. Aan-, uit- of afgetrokken kan ik niets over zeggen.
    Het lijkt mij echter dat betreffend kledingstuk niet gedragen is door de naakte man op de foto.
    Zo'n elastieke band laat namelijk een afdruk achter, die hier niet te zien is.

    BeantwoordenVerwijderen