dinsdag 24 november 2020

Balzak stretchen......

"Beste Masto, Ik lees je blog heel graag en ook de leuke foto's kunnen me wel bekoren. Bij deze wil ik ook een duit in het zakje (pun intended = spreekwoordelijk) doen. Ik probeer mijn balzak te stretchen en zoals in bijgevoegde foto begint het te lukken. Ik draag inmiddels al een ring van 4 cm, terwijl ik twee weken geleden met 2 cm begon. Indien je geïnteresseerd bent, wil ik je gerust op de hoogte houden van mijn vorderingen. Groetjes, Erik."

Dank voor je mail met foto van jouw pretplek! Ziet er heerlijk uit. Masto is altijd geïnteresseerd in mannen en vrouwen die hun pretplek niet vergeten en er naar behoefte hun bevrediging in vinden! Op welke manier en hoe vaak dan ook, want onze behoeften zijn niet altijd gelijk. Daarom is het zo fijn, opwindend en geil om te zien hoe een ander van zijn of haar pretplek geniet......!

1 opmerking:

  1. Hallo, vertel me eens hoe lang het duurt voordat je resultaat ziet van het stretchen

    BeantwoordenVerwijderen