maandag 17 juli 2017

Masto's penseel-sounding......

Geïnspireerd door Ben, https://masto60.blogspot.nl/2017/05/penseel-sounding.html was vanmiddag de tijd rijp om het zelf ook eens te proberen. Masto was lekker geil en lekte behoorlijk voorvocht. Dus alles was van binnen goed gesmeerd! Mijn vriendin had nog een penseel liggen van 170 mm (zonder de haren meegerekend) met een dikte van 6 mm. Dat leek me een mooie grootte om mee te beginnen. Zonder moeite of pijn schoof ik, tot mijn verbazing, het penseel helemaal naar binnen tot aan de haren. En nog steeds voelde ik geen weerstand. Masto vond het wel een apart, geil en prettig gevoel en overweegt om een soundingset aan te schaffen. Om eens te proberen welke dikte mijn urinebuis en prostaat kan hebben en hoe diep ik kan gaan. Het is Masto 100% meegevallen en verlangt naar meer.......

1 opmerking:

  1. Masto, lekker dat jij ook geniet van het penseel. Ik heb er een genomen van max. 10mm en dat kan ik er zo'n 24cm mee naar binnen en dan raak ik de prostaat. Als ik daar dan zachtjes het penseel op en neer beweeg, geeft dat een prettig geilmakend gevoel. Wel is het dan zaak om m'n lul slap te houden anders begint het pijn te doen. Dus ver naar beneden buigen en met veel voorvocht op en neer.

    BeantwoordenVerwijderen