dinsdag 18 juli 2017

Masto's katheterisatie.....

Na mijn penseel-sounding van gisteren vroeg ik mij af op welke diepte mijn prostaat en blaas zich zouden bevinden. Heb het vandaag al kunnen meten. Ik was alweer alleen thuis. Tijdens het masturberen kwam er weer behoorlijk veel voorvocht vrij net als gisteren. Dit gladde glibberige vocht is dé ideale smering voor het inbrengen van een katheter in mijn plas- en spermabuis.
Heb m'n 5 mm katheter gepakt die voorzien is van een speciale kromme prostaatpunt en twee openingen aan beide zijden. Deze heb ik ingesmeerd met m'n gladde glibberige voorvocht door hem langs mijn eikel te halen waar het vocht nog steeds uitdroop. Daarna schoof ik hem voorzichtig mijn plasbuis in. Hij gleed erin als koek. Vooraf had ik de lengte van de katheter gemeten en toen ik het aparte gevoel en een lichte weerstand voelde, het begin van mijn prostaat, zat ik op zo'n 20 cm diepte. Voorzichtig doorschuivend kwam mijn plas op een diepte van zo'n 27 cm los.
Masto had meer foto's willen maken, maar kwam helaas een hand tekort. Op bovenstaande foto zat de katheter er zo diep dat ik het begin van mijn prostaat begon te voelen. Dus met het sounding-penseel van gisteren kon ik niet mijn prostaat bereiken.......

1 opmerking:

  1. Wauw dat is diep zeg.
    Best heel knap en gedurft, en een kick als je bent waar je moet zijn.

    BeantwoordenVerwijderen