dinsdag 7 maart 2017

Zelfbevrediging met veel voorvocht......


"Door een toeval kwam ik op dit blog en omdat er nog niet zoveel posts zijn dit jaar wilde ik een bijdrage leveren. Ik masturbeer ook zeer graag en ik hoef natuurlijk niet te beschrijven wat voor geweldig gevoel dit is. Bijgevoegde foto's laten zien hoe ik ervan genoot en ik hoop dat dit anderen ook zal aanzetten weer wat van hun ervaringen met dit blog te delen. Bij leuke reacties en nieuwe bijdragen kan ik een nieuwe aanmoediging geven door wat andere foto's van mij met mijn speeltjes te plaatsen. Tom."

Deze mail met foto's kreeg Masto van Tom. Zijn tekst behoeft geen uitleg van Masto dan alleen: "Dit zouden meer mensen kunnen doen! Zodat we ons aan elkaar kunnen opgeilen tijdens het zelfbevredigen.....!"

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk die foto's van Tom. Heb ook mijn vaste momenten, solo, intens van mijn lichaam te genieten, en het zalige gevoel van "geil zij" bij mezelf op te wekken !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekkere natte eikel. Heerlijk veel voorvocht. Je maakt ons nieuwsgierig naar je speeltjes. Deel deze geilheid met ons allemaal, dan laten wij ook weer wat geils zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vertel ons gerust meer en stuur gerust meer foto's in. Immers gedeelde pret is dubbele pret.

    BeantwoordenVerwijderen