donderdag 23 maart 2017

Plassen in de natuur......

"Hallo Masto, Hierbij stuur ik je een foto voor op jouw blog. Hierop zie je mijn speelkameraad die net klaar is met plassen. Het is een lekkere dikke die ook snel veel voorvocht drupt. Neuk graag vrouwen maar is geen must. Oraal of een goede handjob is ook super. Masturbeer vanaf mijn elfde jaar. Doe dat nu nog om de dag, iedere keer weer puur genot, steeds edgen en dan uiteindelijk een mega ontlading :-) Groeten van een volger."

Mooie foto en wat een heerlijke speelmakker heb je daar hangen! Die kan wel wat weggeven aan vrouwen! Wat een fraaie volle balzak. Masto is ook dol op plassen in de natuur. Het geeft een heerlijk vrij gevoel en een strelende wind om de balzak vergroot het genot nog meer! Ook het zonnetje, als die er is, voelt lekker warm en geil aan.......!

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie dikke schacht met een mooie eikel eraan en een lekkere grote balzak. Daar hoef je volgens mij maar iets in te knijpen of hij begint al te lekken, lijkt me zo. Laat ons meer van dat geile zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij gaat inderdaad snel lekken, waar al dat vocht vandaan komt :-)) grtn Gert

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker een mooie dikke Gert. En je ballen kunnen lekkerheen en weer slan bij elke stoot die je geeft voor een vrouw.
    Maak je ook een keer een foto van een lekkere harde op dit blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zal ik zeker eens doen. Krijg vaak komplimenten over de dikte en mijn harde ballen :-)

    BeantwoordenVerwijderen