maandag 20 maart 2017

Voortijdige zaadlozing......

Afgelopen zaterdagmorgen kon Masto even kort genieten van het alleen thuis zijn. Had een paar foto's genomen van mijn strakke balzak, wat meestal een teken is dat ik beregeil ben of dat ik het koud heb, dat kan ook :-) Maar de tweede foto laat zien dat het toch geilheid is. Zat nog maar net achter de computer te edgen of het ging al mis. Eén 'flipper' te veel en Masto ging óver het randje...... :-( Ik voelde het komen en kon nog net de tafel halen en liep helemaal leeg. Geen tijd meer om op de opnameknop te drukken van mijn camera. Want een filmpje van mijn lozing is een stuk geiler om naar te kijken. Maar deze foto mag er ook zijn...... toch? Nu moet ik eerst weer sparen voor een volgend portie zaad en dan zal ik er een filmpje van proberen te maken.....!

1 opmerking: