zaterdag 25 maart 2017

Peniskooi......

"Hallo Masto, Lang geleden dat ik iets van me heb laten horen. Lees en geniet nog altijd van je blog. Zal ook weer een bijdrage sturen met enkele foto's van mijn nieuwe speeltje. Wel heftig maar geeft een heerlijk gevoel in m'n plasgat. Gr. ipl."

Deze mail kreeg Masto van Ipl met nu eens een andere peniskooi. Bij mijn blogs van 2013 (http://masto60.blogspot.nl/2013/10/peniskooi-aanbrengen.html) staat Ipl ook met een veelbekeken peniskooi. Maar deze mag er ook zijn......!

1 opmerking:

  1. Ziet er erg geil uit om zo ook aan de ballen te bevestigen. Een erectie zal wel pijn doen denk ik. Word je plasgaatje opgerekt door aan de vleugelmoeren te draaien? Doet dat niet erg veel pijn? Of maakt dat ruimte voor een geil gevoel? Draai je ze telkens een stukje verder? Hoor graag je ervaringen. Geile groet, Ben

    BeantwoordenVerwijderen