donderdag 23 maart 2017

Spermstopper......

"Omdat er wat reacties op mijn vorige bijdrage zijn gekomen en een nieuwe bijdrage van Stretcher is geplaatst, wil ik niet achterblijven en wat zeggen over mijn spermstopper. Ik heb op het blog gelezen dat sommigen het lekker vinden om met een ring, of iets anders soortgelijks, om de eikel te masturberen. Het leek mij ook wel wat een tijd geleden en omdat ik niet direct iets in huis wat ik hiervoor kon gebruiken had ik een zgn. spermstopper gekocht. Een goedkope uitvoering maar wel een waarvan ik de maat kon bestellen. Niet te klein , anders kan die niet om mijn eikel maar zo groot dat die strak zit om mijn eikel.  Het werd er een van 28 mm met een kogel die in mijn eikel ging. Een echte stopper dus en geen hol buisje. Het is wel geil om die stopper om te doen, even frutten om de ring om je eikel te krijgen en dan de kogel zover mogelijk in je eikel. Het voelt wel apart en geil maar ik vind het masturberen met die ring om je eikel niet fijn. Bovendien stopt de kogel niet echt het sperma als je klaarkomt en, belangrijker voor mij, is het een fijner gevoel als je klaarkomt zonder belemmeringen ! Dit is de reden dat ik hem maar weinig gebruik. Dan heb ik liever een cockring !! Groeten, Tom"

Deze mail met foto's kreeg Masto van Tom. Deze spreken voor zich!

1 opmerking:

  1. Hai Tom, ja dat kogeltje achter je eikel zal wel gevoelig zijn. Dus is voorzichtigheid geboden en misschien heel langzaam aftrekken. Hoe groot is het kogeltje dat in je pisbuis gaat? Ik zelf heb een houten stopper gemaakt die vooraan dun begint met 6mm en geleidelijk dikker wordt tot 8mm. Daarna komt er een knobbel die 10mm is en die druk ik met een beetje moeite in m'n pisbuis. Mijn pisbuis wordt na ongeveer 1cm diepte iets wijder. Daardoor werkt die knobbel van 10mm echt als een stopper. Als ik klaar kom, blijft alle sap binnen; het meeste zal naar de blaas lopen, denk ik. Maar zoals je al zei dat klaarkomen zonder belemmering het geilst is. Met die stopper lijkt het wel of m'n lul veel harder pompt tijdens het klaarkomen, maar toch is gewoon de klodders eruit zien spuiten het geilst. Als je dan ook nog eens 1kg gewicht aan de ballen gaat hangen, is het helemaal genieten. Ik wens iedere volger veel geile uren vooral nu de zomer in aantocht is. Vertel ook jullie verhaal en laat ons meegenieten.
    Een zeer geile groet van Ben.

    BeantwoordenVerwijderen