woensdag 28 mei 2014

Superstrechen en stretchplank......

"Hallo Masto, Ik heb in een antwoord op een reactie een keer gemeld, dat ik nog een paar harpsluitingen zou kopen om die van plastic van mijn vorige foto's te vervangen. Hier een paar foto's van mijn pik, nu met 10 ijzeren harpen. Super gewicht. Heb me er ook mee ge-edged, heerlijk een paar uur zonder klaar te komen. Hiervan ook een filmpje, geniet er van."


"Ik heb ook nog een eigen ballstretch device gemaakt en bij deze hiervan een foto."

Masto is diep onder de indruk van deze prachtige maar vooral enorm geile beelden! Vooral hoe op het filmpje te zien is dat er nog heerlijk ge-edged kan worden met 10! harpen om de testikels. Wat een sublieme geile foto van de stretchplank! Alles is in detail te zien hoe het werkt. Let vooral op de enorm grote testikels, de zaadfabriek van de man. Wat zit er toch een enorme rek in de balzak van sommige mannen......

4 opmerkingen:

  1. Heavy man...Vooral dat D-H-Z stretch apparaat.
    Was je al tegengekomen op Tumblr. Respect.
    Greetzz, Rick

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klopt, ik ben ook op Tumblr.com. Hier ook meer geile foto's van mij. Heb daar ook zo'n stretcher gezien, die ik nu zelf ook gemaakt heb. Heerlijk en spannend hoe ver ik kan gaan. Geile groet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi. Stuurde je op Tumblr al een bericht, maar doe het hier ook maar FF. Bij je verwijzing naar Masto's blog heb je 69 i.p.v. 60 geschreven :<(
      Greetzz, Rick

      Verwijderen