vrijdag 2 mei 2014

Knopenfetisj......



"Hallo Masto, ik volg je blog al geruime tijd. Als jarenlang ervaren masturbator en edger doe ik veel inspiratie op. Ik geniet er dan ook met volle teugen van. Ik vind het nu tijd om ook enkele foto' s en een filmpje door te geven. Je mag de foto's, het filmpje en het verhaal publiceren op je blog. Op de foto's zie je mij in een slip die ik discreet geleend heb van mijn schoonmoeder. Ik heb er mooie grote rode blinkende knopen opgezet omdat ik een knopenfetisj heb. Ik word daar enorm opgewonden van en het zal je niet verbazen dat ik dan ook veel op van dat soort grote glanzende knopen masturbeer en klaarkom. Ik heb er een enorme grote verzameling van en gebruik ze ook op mijn gewone dagelijkse kleren. Op de 2 eerste foto's zie je mij in de properwitte ongerepte slip met een lekkere erectie in de slip. Helaas, het slipje is niet lang zuiver gebleven. Op de 2 laatste foto's zie je het gevolg van het herhaaldelijk zaad lozen op de slip en de knopen. De geile zaadvochtplekken zie je duidelijk op de slip en de knopen glanzen ook niet meer. Ze zijn heel mat geworden en vertonen plekken van de klodders opgedroogd zaad. Hoe de bezoedeling tot stand is gekomen, zie je op de korte apotheose van een aanvankelijk langer filmpje (na uitgebreid edgen). Zo dat is mijn bijdrage. Ik vraag me wel af of er nog meer mannen of (liefst) vrouwen zijn met zulk een knopenfetish. Ik wil het graag horen.
Groet, Snatch."
Een heel bijzonder unieke fetisj van Snatch vindt Masto en tevens erg geil en opwindend! Ook voor vlekkenliefheb(bers)(sters)! De meeste mensen durven niet uit te komen voor hun fetisj en blijven voor ons onbekend. Gelukkig durft Snatch ons wel over zijn unieke weg naar een zaadlozing te informeren. In woord en beeld en zelfs op film. Masto is dol op opgedroogde geilvlekken en dit is een unieke manier! Keer op keer kun je deze knopenslip gebruiken voor het opvangen van het zaad en geilvocht. Masto is erg benieuwd hoeveel keer nog deze slip gebruikt gaat worden voor een heerlijk portie sperma. Hij hoopt dat Snatch hem dit nog een keer wil vertellen en vooral wil laten zien.........!

1 opmerking: