dinsdag 6 mei 2014

Spermadoop......

Eindelijk was er weer eens een heerlijke sensuele pretplek van een vrouw op mijn blog te bewonderen. Een vrouw die van wanten weet met haar intieme speelplaats! Een prachtvrouw die mijn blogs met vele passende opmerkingen heeft voorzien. Een vrouw met een strakke zaadvragende kut! Een vagina die vraagt om gedoopt te worden en daar heeft Masto zich volledig aan overgegeven. 1:45 lang, liep, spoot en droop zijn vruchtbare zaad over de foto van haar strakke kutje! Honderd-vijf-seconden-lang pompte het zaad door uit Masto's eikel en even zolang was Masto in de zevende hemel.......... Wie volgt.........

4 opmerkingen:

  1. MMM wat een heerlijke 'doop' masto!
    Zo heerlijk om het zaad te zien dat onder je lul op mijn lustgrotje lag!
    Je zou haast wensen dat het echt was maar als ik me inleef voel ik jouw warme zaad heerlijk geil over mijn kut druipen en sijpelen
    Wat een genot om het te voelen en te zien en zoals je al vroeg; wie volgt?
    Ik houd me aanbevolen om nogeens zo'n heerlijke doop te zien en te 'voelen'.

    Lekkere doopkussss
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Heleen, ik zou het je heel graag willen laten voelen!
    Groet M.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Masto ik ben een man, zou je mij ook willen dopen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Masto is een beetje bi, dus dat moet geen probleem zijn. Stuur mij een foto (masto6tig@gmail.com) en vertel me op welke plek ik mijn zaad zal laten vloeien!
      Opwindende spermagroet van Masto.

      Verwijderen