maandag 26 mei 2014

Extra zaadlozing over Heleen's kutje......

"Hallo Masto, hierbij de beloofde cumshot over het poesje van Heleen. Om jouw rol in het geheel niet uit te vlakken heb ik mijn zaad gesproeid over de foto waar jij je zaad al overheen had geschoten... De foto's zijn helaas niet erg scherp, maar ik hoop dat ze gewaardeerd worden. Geile groet."
Dit mailtje en geile media kreeg ik van een vaste volger van mijn blog. De bovenste vier foto's zijn van de maker, vooraf genomen van zijn heerlijke lozing over het kutje van Heleen. Let vooral op de foto rechtsboven, waar al een heerlijke forse voorgeildruppel zich aankondigt!
De twee onderste foto's zijn twee screenshots uit het begin en het eind van het filmpje.
Let ook op de moderne wijze van hoe je tegenwoordig over een foto spuit. Je pakt je tablet en pakt hem mooi strak in met keukenfolie en spuiten maar...... Let ook op hoe je met krachtige warme spermastralen het scherm kunt bedienen........

2 opmerkingen:

  1. MMMM wat een heerlijke spermadoop over mijn natte kutje die gek is op zaad net als haar vrouwtje trouwens!!!!
    Als er echt zo heerlijk over mijn kut gespoten word wrijf ik met mijn handen het lekkere zaad helemaal uit over mijn kutje en stop er wat in met mijn vingers omdaarna genietend mijn vingers af te likken...........................

    Bedankt voor deze prachtige ode aan mijn hongerige poesje en het word zeer zeker gewaardeerd.
    Ik heb ervan genoten en dat is niet zonder gevolgen gebleven......................

    Dikke kus
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben blij dat je mijn zaad over je foto geil vindt Heleen... Je poesje vraagt er dan ook zeker om, en ik geef geef nieuwe foto's van je lekkere lichaam met alle plezier een vergelijkbare behandeling!

    Geile groet, J

    BeantwoordenVerwijderen