zaterdag 3 mei 2014

Heleen's lustplekje......

Heleen's naam, met positief stimulerend commentaar, kom je veel tegen bij de Opmerkingen van Masto's vele blog's. Eindelijk heeft ze haar lustgrotje hier ook prijs gegeven. Ik hoop dat ze bij haar uitnodigende lustplek (bij Opmerkingen) ook weer heerlijk geil aanmoedigend commentaar zal geven........
Heleen's intieme plekje nodigt wel uit om gedoopt te worden, wat Masto inmiddels heeft gedaan. Volgende week zal hij het resultaat hier tonen op zijn blog!.......

11 opmerkingen:

  1. Heleen ziet er zeer uitnodigend uit ! Zou haar zo likken !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker hoor. .. ik zal je ook dopen als ik het rijk weer alleen heb... volgt over een paar dagen... ;-)
    Groet, J

    BeantwoordenVerwijderen
  3. MMM dus ik kan nog wat verwachten hier op het blog!
    Een heerlijke' doop van masto himzelf en ook nog van J!
    Vol ongeduld wacht ik al dat lekkers af!
    Jammer dat 'zij' het niet allemaal in zich kan zuigen!
    Mijn grotje en ik zijn gek op lekker romig warm zaad!!!

    Kusss
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou graag nog meer van je ongetwijfeld schitterende geile lichaam willen zien!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is wel een erg vage foto!!!! Is die niet ergens van internet gehaald???????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Anoniem, Pak jouw camera en laat ons eens zien hoe dat moet, een foto maken van je eigen lustplek! Ik ben benieuwd!
      Fotogroet van Masto en mijn mailadres is masto6tig@gmail.com

      Verwijderen
  6. De foto is inderdaad niet heel scherp maar zeer zeker niet van internet gehaald!!!!
    Daar sta ik persoonlijk voor in!

    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die zijn inmiddels in het bezit van masto en die zou er nog een paar op de site plaatsen!
    Houd de site in de gaten dan zie je ze vanzelf wel komen

    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen