donderdag 27 juni 2013

Elektrisch 'tanden'borstelgenot......

Dit geile filmpje kreeg ik toegezonden door een enthousiaste volger van mijn blog. Hij schreef me onder andere het volgende:
"Beste Masto60, Ook ik masturbeer graag en kijk regelmatig met veel plezier naar je site, geile foto’s, video's en verhalen. Onlangs vroeg je of er iemand ervaring had met een tandenborstel. Dat heb ik in de laatste paar maanden inderdaad gedaan en het is zeker aan te raden. Het is zeer intens om die borstelharen met een hoog tempo de onderrand van je eikel te laten strelen. Zo intens dat ik het meestal niet lang vol houd... Al snel stromen dan ook, zonder gebruik van mijn handen, die dikke klodders zaad uit mijn favoriete lichaamsdeel. Ik neem het wel eens op en geniet er dan van om het nog eens opnieuw te beleven. Mijn record staat op 9 flinke stralen zaad, maar ik hoop de 10 nog eens te halen! Bijgevoegd een filmpje van mijn laatste ‘poetsbeurt’. Als je wilt mag je hem uiteraard op je site zetten! Groet en veel succes met je blog! Een enthousiaste volger!"
Wat een fantastisch informatief, maar vooral super geil filmpje heb je gemaakt! Je weet je 'gevoelige snaar' goed te raken. Het resulteert in vele stralen heerlijk vruchtbaar zaad! Ik heb het filmpje eveneens vele malen bekeken en raakt mijn 'gevoelige snaar' ook steeds weer. Wat een geile kracht straalt er af van jouw keiharde penis met overvolle balzak! Trefzeker borstelend naar een totaal orgasme met volledige lozing......

3 opmerkingen:

  1. Supergeil filmpje van een knoepert van een lul en balzak en een indrukwekkend cumshot!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. met een tandenborstel is een heel fijn gevoel.
    ik vind het ook lekker om een mini ventilator onder de ballen en tegen de eikel aan te laten blazen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als masturbatieliefhebber met decennialange ervaring wilde ik de electrische tandenborstel ook wel eens uitproberen.Na lange tijd edgen en in grote staat van opwinding heb ik met de tandenborstel miijn aarsopening alsook mijn perineum (is het gebied tussen aarsopening en balzak) gestimuleerd en het resultaat mocht er wezen. De sensatie die ik toen voelde, een geweldige zindering die door mijn onderbuik stroomde, had ik nooit eerder meegemaakt. Reeds eerder wist ik dat stimulatie van het perineum mij een gevoel van bijna klaarkomen geeft dat gemakkelijker en veel langer onder controle te houden is. Bij mij gaat dat gepaard met telkens een weinig zaad dat zachtjes uit mijn penis vloeit. Na een korte periode van even rustig aan doen, stimuleer ik mijn perineum opnieuw tot aan de grens van net niet klaarkomen waarbij weer wat sperma uitvloeit. Een heerlijk gevoel. Zo kan ik dus heel lang doorgaan naar telkens een top van genot. Het duurt wel even eer al het zaad beetje bij beetje uit mijn penis gevloeid is en de kans dat ik een oncontroleerbaar volledig orgasme krijg is veel kleiner dan dat ik rechtstreeks mijn penis of eikel stimuleer. Ik kan zelfs op 't einde nog eventueel droog klaarkomen als al mijn zaad opgebruikt is na die herhaaldelijke stimulaties. Ik kan je verzekeren dat zulk masturbatiegenot onbeschrijflijk is. Ik zou zeggen aan de liefhebbers, proberen maar.

    BeantwoordenVerwijderen