donderdag 6 juni 2013

Saline-balzak......


Deze mail kreeg ik van Peultje:

"Hallo Masto. Het is al weer een poosje geleden dat je wat van mij hebt vernomen maar hier ben ik weer. Ik heb voor het eerst Saline bij mijzelf in mijn balzak gespoten. Namelijk 500 ml en dat voelt best lekker, mag ik je wel zeggen. Het ging heel gemakkelijk. Wel even uitkijken met de naald dat je niet te ver prikt want dan lekt hij. Maar het is goed gegaan zo als je ziet. Ik doe er een paar foto's bij en die mag je ook plaatsen op je blog hoor. Dus voor hen die het ook willen proberen, het gaat gemakkelijk en het voelt geweldig aan. De spullen heb ik bij de Erotiek schop gekocht. Ging heel gemakkelijk. Vandaag besteld morgen in huis. Ik ga nu lekker wandelen met een volle zak. Haha.... Groeten Peultje"

Waar kennen we Peultje nog meer van? Vorig jaar augustus stuurde hij Masto een prachtige foto van zijn Prince Albert piercing! Geïntrigeerd kijkend naar deze fraaie en geile foto, vroeg ik me af hoe zit zo'n piercing nou precies. Dat was voor Peultje geen probleem en stuurde mij deze prachtige geile foto's. Toen wilde ik natuurlijk alles weten. Hoe ziet een zaadlozing met een piercing in eruit en hoe plas je met een Prince Albert in! Geile en interessante filmpjes waar ik graag naar mag kijken en op geilen.

Nu heeft Peultje iets geheel nieuws voor hemzelf ontdekt. Zijn scrotum volspuiten met 500 ml Saline. Een heel experiment waar Masto zich niet zo gauw aan zal overgeven. Het ziet er heel indrukwekkend uit en is vrij onschuldig. Als men maar goed gezond is en steriel werkt. En altijd klein beginnen om te ontdekken als je wel tegen Saline kunt. Peultje schreef me dat de Saline uiteindelijk door je eigen lichaam weer wordt opgenomen en na zo'n 24 uur (of iets korter of langer) verdwenen is.

Wat zegt WIKIPEDIA over Saline:
Fysiologische zoutoplossing is een oplossing van 0,9 % NaCl (9 gram keukenzout per liter) in water, zodat de osmotische waarde van de verkregen oplossing overeenkomt met die van de lichaamsweefsels. Vaak wordt de naam afgekort tot 'fysiologisch zout'. Een fysiologische zoutoplossing is isotoon en dus veilig (mits tevens steriel) bij het toedienen in het lichaam intraveneus of om te spoelen). De osmolariteit is meteen ook het enige wat er fysiologisch aan is, want qua samenstelling verschilt het sterk van die van plasma en extracellulair vocht.

5 opmerkingen:

  1. Dat ziet er echt geil uit. Alsof je naar een nog niet volgroeid pikkie kijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De salinevulling wordt in gemiddeld zo'n 48 uur door je lichaam opgenomen (en uitgeplast), waarna alles weer in de oude proporties teruggekeerd zal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Peuljte, wat een geil gezicht die grote balzak gevuld met 0,5 liter. Heb er zelf ook mee geëxperimenteerd. Zullen we dat samen nog eens doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Houd zelf ook enorm van experimenteren en (intiem)piercings heb er momenteel 10 waarvan 7 intiem. Wil best een keer wat foto's delen voor op je blog.
    De saline oplossing wil ik zelf ook een gaan proberen.
    Groet Peter

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi Peter, lijkt het je wat om samen eens saline te proberen? Heb er zelf al wel wat ervaring mee.
      Groet, Ben.

      Verwijderen