maandag 24 juni 2013

Eenwording.......

Deze unieke foto's kreeg ik toegezonden door Bas en in zijn e-mail stond onder andere te lezen:
"Hoi Masto, Samen met mijn vriendin bezoek ik regelmatig jouw blog. Ik, 26 jaar, masturbeer al zolang als ik me kan herinneren en vind het heerlijk om te edgen en dan mijn zaad overal te spuiten. Als ik het lang heb uitgesteld spuit ik echt heel erg veel. Mijn vriendin vind het dan geil om het over haar kutje, borsten of gezicht gespoten te krijgen en als zij er niet is, dan spuit ik het graag in mijn eigen mond. Jouw blog brengt mij op veel ideeën en daar wil ik je dan ook voor bedanken. Ik hoop nog veel geile bezoekjes aan je blog te brengen. Hartelijke groet, Bas"
Eerlijke tekst en heerlijke foto's. Het is dan ook een geil genoegen om deze foto's te mogen plaatsen. "Ze zijn gemaakt tijdens een vakantie in Frankrijk op een naturistencamping" schreef Bas. Eenwording heb ik het genoemd, wat verdere uitleg overbodig maakt. Kijk, geniet en voel met Bas mee hoe zijn heerlijke penis warm omsloten wordt door zijn vriendin's prachtig geschoren vagina en lipjes...... Eenwording......!

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie grote penis en nog een liefhebber van edgen ook. Zou graag een video van het spuitwerk willen zien...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en wat vind je van de mooie grote schaamlippen die zich als een kraag om de lul zuigen? Zo heel hard naar binnen rammen en heel langzaam weer terug. Daarbij nog een paar ringen om je ballen en een gierend orgasme volgt.

      Verwijderen
  2. Prachtige lul, en een heerlijk kutje. Mooi om te zien hoe de dikke eikel zich een weg baant. Zou voor één keer een vrouw willen zijn om te ervaren hoe dat voelt !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een mooi voorbeeld ervan dat niet alleen de penetratie zelf een groot genot is, maar ook het (laten) zien. Zeker, zoals ook al hierboven gezegd, als de grote schaamlippen rondom deze kut zo'n mooie lange penis tot zich nemen. Erg fijn ook om dit zo te kunnen vastleggen.

    BeantwoordenVerwijderen