zaterdag 8 juni 2013

Zaadlozing......


 

Het moest er natuurlijk weer een keer van komen. Afgelopen zaterdagmorgen was ik zó geil dat ik mijn eikel en toompje bijna niet meer kon aanraken zonder klaar te komen. Daarom maar een vlugge lozing ingelast. Ik heb het voor mijn volgers op film vastgelegd. Het was er snel uit. Kan nu, een dag of wat later, weer normaal masturberen tot op het randje van bijna klaarkomen. Dan zo lang mogelijk in die geile 'roes' blijven zitten! 't Liefst uren. Dat vind ik het allerlekkerst. Jammer dat het geluid zo 'rondzingt' in het filmpje. Hoop dat je dat voor lief wilt nemen. Geniet in ieder geval met me mee.......
Klik op de foto's voor een nog grotere plas zaad......

4 opmerkingen:

  1. Hoi Masto,
    Bedankt weer voor het supergeile filmpje! Ik herken dat wel! Je kan zo geil zijn dat je er bij wijze van spreken maar naar hoeft te wijzen om klaar te komen!
    Groetjes:Pinkie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je opmerking Pinkie. Het is altijd weer geil om herkenning van een ander te horen!
      Geile zaadgroet van Masto

      Verwijderen
  2. Wat een ontdekking dat je met je op die manier ook werkt. Ben dik 70 en sinds hoge bloedruk geen stijve meer maar met het toompje komt hij zelfs weer wat omhoog. Bedankt Masto!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen dank, graag gedaan! Als je de jongste niet meer bent (en dat ben ik ook niet) en je toch nog lekker geil in je vel zit, is dit de ideale manier om lekker te masturberen. Zolang je maar wilt, heerlijk op het randje van klaarkomen zitten! En dat alles zonder een keiharde stijve te hoeven hebben. Doe het al jaren zo en het bevalt me uitstekend!

      Geile toompjesflippergroet van Masto

      Verwijderen