maandag 1 juli 2013

Opringen......

Deze fraaie foto's waar de geilheid van afspat kreeg ik van Ben. Hij schreef mij onder andere het volgende:
"Dag Masto, ik geniet van de vele geile foto's op je blog. Pas stuurde ik je 2 foto's van voorvocht. Die zijn zo mooi gelukt omdat ik een ring om mijn balzak en een om het hele zaakje had. Daardoor werd hij keihard en mooi te fotograferen. Bij deze een paar foto's waar ik de geilmakende ringen om heb. Het urenlang edgen lukt me nog niet zo. Misschien wat meer oefenen? Of heb jij nog goede tips?"
Misschien hebben mijn volgers zoals jij nog wel goede tips om zo lang mogelijk te edgen.

6 opmerkingen:

  1. lekker strak glimt mooi.
    tijdens het edgen afwisselen met een elektrische tandenborstel of een mini ventilator.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat moet ik me bij een mini ventilator voorstellen? Trilt die dan tegen m'n eikel of zo?

      Verwijderen
  2. blazen van 15cm afstand met een kleine mini ventilator geeft een prettig gevoel in stijve toestand het niet aanraken en lekker langs laten blazen geeft een heerlijke tinteling langs de eikel schuin van boven of onder de ballen samen met de tandenborstel. wat je lekker vindt is uitproberen, op een tavel zetten en voor gaan staan,een verhoging voor je zetten zittend op een stoel.

    http://www.ventilatorenwebshop.nl/mini-tafel-ventilator-15cm

    http://csimg.koopkeus.nl/srv/NL/2903349510036673/T/340x340/C/FFFFFF/url/mini-ventilator.jpg

    BeantwoordenVerwijderen