vrijdag 5 juli 2013

Eikel inpakken.....

Deze 'tip' kreeg ik van een volger van mijn blog. Die deed het om een andere reden, maar ik gebruik dit middel nog wel eens bij veelvuldig voorvochtverlies. Om wat ruimte te geven aan mijn balzak en penis laat ik mijn boxer nog wel eens in de kast liggen. Maar bij een lichte broek geeft het nog wel eens problemen als het voorvocht komt opzetten bij opwinding. Ik verpak dan mijn eikel in wc-papier en schuif hierover mijn voorhuid, zodat ik het papier niet verlies. Het geeft ook nog eens een lekker dik eikelgevoel en ik kan eventueel ook nog gewoon masturberen, zonder bang te zijn voor vlekken in mijn broek. Alleen je moet het niet vergeten om het er weer af te halen bij het plassen, anders krijg je problemen zoals te zien is op bovenstaand filmpje......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten