zaterdag 13 juli 2013

Hoe krijg ik een 50mm ring om.......

Van de week kreeg ik een mail van Beer, een trouwe volger van mijn blog. Beer schreef mij het volgende: 

"Hoi Masto, Ik heb een vraag die je wellicht je volgers kan stellen:
Sinds kort ben ik in het bezit van een set penisringen van 55mm, 50mm en 45mm. De 55mm krijg ik met moeite om, ik moet dan een strak elastiek gebruiken om na veel "trekken en duwen" alles door de ring te krijgen. Probleem is dat mijn balzak strak is en mijn ballen ook niet de kleinste zijn (denk ik)...... Zie begeleidende foto. De 55mm zit niet strak genoeg, er kan nog steeds een bal terugschieten...... Zijn er mensen die tips kunnen geven hoe ik de 50mm om kan krijgen (dus om penis en balzak)?
Als het lukt stuur ik wel wat foto's. Bedankt en grt, Beer."

Wie van mijn volgers kan Beer een antwoord geven op zijn vraag. Dat kan hieronder of stuur een mail naar mijn mailadres: masto6tig@gmail.com en ik zal anoniem je antwoord doorsturen naar Beer. Want we willen graag deze prachtige opwindende penis en balzak met forse testikels wel eens een keer omringd zien!......

2 opmerkingen:

  1. Gewoon eerst de ene bal erdoor drukken, dan de andere bal en dan je schacht omlaag drukken,(platdrukken)onder de ring duwen en voorzichtig doortrekken, als je het niet voorzichtig doet, kun je adertjes beschadigen en krijg je een blauwe plek op je schacht wat er niet uit ziet en ongeveer 1,5 week duurt voordat hij weg is. Trouwens als je zoveel moeite moet doen, dan is je ring te strak en moet je niet verder gaan. Je moet altijd tussen de huis en ring een vingerdikte ruimte overhouden, die zwelt vanzelf dicht bij een stijve. Zelf heb ik het probleem bij een te strakke ring, dat hij niet stijf wil worden. Ik gebruik zelf ringen tussen de 45 mm en 48 mm (per halve millimeter oplopend), want d eene keer gaat een 45 mm ring perfect maar de andere keer moet ik 48 gebruiken of zelfs 50 mm.

    BeantwoordenVerwijderen