donderdag 11 augustus 2011

Zaadjes........?

Vanavond is het me gelukt! En het viel niet mee om die kleine rakkers goed in beeld te krijgen met mijn eenvoudige digitale USB microscoop van Lidl. Al met al nog een behoorlijke klus. Maar gelukkig wel geil en opwindend! Het voorvocht halen is bij mij geen probleem. Maar kon daar zo snel geen "leven" in ontdekken. Toen moest ik zien dat ik wat sperma kreeg zonder klaar te komen. Ik wilde lekker geil blijven voor het onderzoek want als ik eenmaal klaar ben gekomen is mijn geilheid weg :-(
Maar vaak lukt het mij wel om met mijn "speciale" techniek wat vers zaad te halen. Het hoefde maar een druppel te zijn. Mijn "haal-techniek" is als volgt: Eerst ga ik me een kwartiertje met een flinke stijve tegen klaarkomen aan bevredigen. Dan vijf minuten stoppen totdat mijn penis weer helemaal slap is. En dan komt het moeilijkste moment om niet té ver te gaan. Ik pak mijn penis weer, span mijn anusspieren blijvend tot het uiterste aan (net doen als je je plas moet ophouden) en begin dan heel snel te rukken. Als ik dan voel dat ik bijna moet klaarkomen stop ik met rukken en ontspan al mijn spieren. Als de timing goed is voel ik dan een scheutje sperma ontsnappen. Net zo'n gevoel als er wat plas komt. En druk dan met mijn vingers vanaf mijn anus naar mijn eikel toe het ontsnapte zaad uit mijn plasbuis. Dit lukte gelukkig goed want, zoals ik al schreef, voor hetzelfde geld ga ik "over de rand" en kom klaar. Dit scheutje zaad heb ik tussen twee glaasjes gedaan en onder de microscoop gelegd. Het was nog even zoeken met scherp stellen maar uiteindelijk was er een teken van leven!
Op bovenstaande foto is het bijna niet te zien maar op het filmpje (die in de volgende posting van vrijdag 12 augustus 2011 staat) is behoorlijk leven aanwezig en dat alleen al in dit kleine beetje sperma. Het is geen superopname geworden maar vond het een lekker geil experiment. Op naar een volgende.
Bijvoorbeeld met een kleine camera de urineleider of anus van binnen bekijken wat je in principe nooit te zien krijgt.
Maar ja, dat gereedschap is mij nu nog te duur. Maar wie weet geeft een arts of volger van mijn blog mij die nog eens in bruikleen......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten