zaterdag 27 augustus 2011

Champagne ontkurken......



Wat al dat ijzerwerk om Dingeling's speelmakker teweeg kan brengen. En ook bij mij, Masto. Ik geniet er intens van en het maakt me bloedgeil. Dingeling schreef me onder andere:

"Wel kan ik je nu al vertellen dat het lekker is, het strakke gevoel aan mijn ballen maakt me super geil. Voor jou heb ik een filmpje op Eroprofile gezet. Kun je zien hoe ik klaarkom.
In diezelfde serie heb ik mijn lul gefotografeerd. Geniet vooral van het filmpje.
Als je kunt mag je het ook plaatsen op je blog.
Geile trekgroet, Dingeling."


Dit geile masturbatiefilmpje plaats ik natuurlijk graag op mijn blog! Waarop ook mijn volgers kunnen zien hoe Dingeling zijn eikel "ontkurkt" en niet veel later zijn heerlijke "champagne" er uitspuit.......
Dit is met recht ZELFbevrediging!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten