vrijdag 19 augustus 2011

Ringen......

Deze foto's kreeg ik toegestuurd van Dingeling, ook een volger van mijn blog. Hij schreef me onder andere:
"Beste Masto, Bij toeval heb ik je blog aangetroffen en ben er helemaal verslingerd aan!
Heerlijke verhalen over een activiteit die ik ook graag doe, zelfbevredigen en eindeloos genieten van de voortdurende geilheid van het spelen met je lul. Jouw eigen tekst spreekt me erg aan. Graag zou ik wat foto's op het blog zetten."
Hartelijk dank voor deze geile opwindende foto's! Ze zullen voor vele ringliefhebbers een extra stimulans zijn om de geilheid te intensiveren! Vooral de onderste foto spreekt mij enorm aan! Die super strak staande grote geöliede balzak met keiharde strak omringde testikels, waardoor het vers geproduceerde zaad in de bijballen een extra boost krijgt voor doorvoer naar de zaadblaasjes! Met daarbovenop een eveneens keiharde strak staande superpenis, ze maken me gek van geilheid! Deze foto's zetten mijn onderlijf in brand met vurige tintelingen. Die daardoor mijn zaadproductie naar recordhoogten stuwt!.......

Kreeg vandaag van Dingeling een filmpje te zien waarin hij laat zien hoe hij in anderhalve minuut zijn genotsvocht uit zijn penis laat spuiten. Zodra ik weer in de gelegenheid ben zal ik het filmpje hieronder plaatsen waarop ook geil te zien is hoe de ring door het toompje zijn eikel een extra stimulans geeft!

2 opmerkingen:

  1. Mooie reactie,kan mij daar zelf ook in vinden,doe de zelfde activiteiten
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je het aandurft Freekske mag je mij wel eens een paar geile foto's sturen van jouw "masturbeer-omgeving". Mijn adres is: masto6tig@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen