zaterdag 6 augustus 2011

Roerstaaf sounding......

Tegenwoordig krijg je op het terras bij sommige horecagelegenheden een plastic wegwerp-roerstaafje bij de thee. Toen ik zo zat te roeren moest ik denken aan sounding. "Niet weggooien" dacht ik bij mezelf en stak bij het weggaan het staafje in mijn zak.
Omdat het voorvocht rijkelijk stroomde (zie vorig item) was dit het moment om eens te onderzoeken of het staafje, dat toch nog 165 mm lang is, aan mijn verwachtingen voldeed.

Ik ben geen sounder van huis uit, maar voor beginners is dit staafje uitstekend te gebruiken. Het bolletje is maar 7 mm groot in doorsnee en het staafje 6 mm breed. Dus acht ik het geschikt voor beginners maar voor ervaren sounders is het staafje te kort.

Wel is het te gebruiken voor vrouwlijke sounders want deze kunnen hun sluitspieren van hun blaas er wél mee kietelen. En het is nog eens gratis ook. Nou ja, voor een kopje thee dan........

2 opmerkingen:

  1. Sehr vielen Dank Aero für Ihre Komplimente.
    Und wenn Sie spannende Bilder von sich selbst haben? Sie können mich Mailen: masto6tig@gmail.com

    Geile Gruß, Masto

    BeantwoordenVerwijderen