zaterdag 6 augustus 2011

Op de juiste manier meten......

Op de chatsite van www.bullchat.nl kwam ik een Belgische chatter tegen die me er op wees dat ik hier eens een item moest plaatsen over het meten van de penis. Ik heb hem gevraagd om eens wat fotomateriaal te sturen hoe hij zijn penis meet. Maar tot op heden heb ik nog niets van hem ontvangen. Daarom heb ik geprobeerd om een voorbeeld te maken over het meten.
Heb je alleen maar een liniaal bij de hand om de omtrek te weten dan meet je eerst de dikte van de penis. Bij mij is dat 35 mm en dat vermenigvuldig je dan met pi (3,14) dus 35 x 3,14 = 110 mm. En de lengte altijd meten vanaf de bovenkant om misverstanden te voorkomen.......
Maar maten en uiterlijk zijn voor mij niet zo belangrijk. Het gaat om het intense genot wat een penis met aanhang je kan schenken!.....
PS: Op bovenstaande foto's zie je mijn penis zonder erectie bij een temperatuur van rond de 23 graden. Bij koud weer is hij nog kleiner (ja, nog kleiner) en bij opperste opgewondenheid kan hij de 15 cm wel halen. Dus dat valt dan wel weer mee :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten