donderdag 17 maart 2011

Schaamhaar, met of zonder.....

Met schaamhaar of zonder. Hierboven staan fantastisch mooie/geile foto's van Luke. Ook heel bijzondere foto's want wie heeft zulk mooi vergelijkingsmateriaal van een paar jaar geleden en nu. Luke heeft mij een hele serie gestuurd maar ik kan niet kiezen, welke wel en welke niet. Daarom plaats ik ze allemaal met veel plezier zodat iedereen er geil van kan genieten! Ik zeker!
Trouwens wat ook mooi op de twee laatste foto's te zien is is de naad over de balzak. Wat een vagina had moeten worden als Luke een vrouw was geworden. Met zijn testikels als eierstokken, de balzak als schaamlippen en de penis als clitoris! Wat zit een mens toch prachtig in elkaar. En wat staan man en vrouw dicht bij elkaar. Maar bovenal, wat kun je jezelf er een intens genot mee geven!.........

7 opmerkingen:

  1. Ook prachtig onder woorden gebracht!
    En dan maar genieten van al die heerlijke beelden, het kan zo goed zijn en zo'n deugd doen...
    Beste groeten,
    jbi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook (h)eerlijke woorden J-bi!
    Dank!

    Opwindende groet van Masto

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het zijn zekers prachtige woorder masto, maar ook mooie foto's van luke.
    ik vindt zelf schaamhaar wel mooi staan bij een man maar kaal kan ook opwindend zijn om te zien.

    chubbyboy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vroeger had ik een dikke bos donker schaamhaar. Nu ik 65 ben zit er veel grijs door, niet zo mooi, dus ik scheer me elke week een keer uitbundig kaal ! Heerlijk werkje als je er de tijd voor neemt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu ik de 30 gepasseerd ben, heb ook ik mijn schaamhaar bijna helemaal geschoren. Mijn penis is er daardoor beter tot zijn recht gekomen en het is beter verzorgt.

    BeantwoordenVerwijderen