maandag 14 maart 2011

Melken.....



De twee bovenste foto's zijn screenshots van een filmpje die ik van mijzelf gemaakt heb. En de onderste foto toont het eindresultaat. (Zal proberen t.z.t. het filmpje hier te plaatsen).
Op de bovenste screenshot probeer ik met een dunne speciale dildo via de anus mijn zaadblaasjes die vlak achter de prostaat zit, leeg te drukken zonder klaar te komen. Dat blijkt nog een hele toer te zijn en lijkt gemakkelijker dan het in werkelijkheid is.
Op de tweede screenshot zie je dat ik door masturbatie het melken een handje heb geholpen door heerlijk klaar te komen!
Op de onderste foto zie je de totale inhoud van mijn zaadblaasjes die ik door vele dagen edgen heb verkregen.......

Op onderstaand filmpje kun je alle handelingen nog eens geil bekijken. Hoe ik eerst mijn bijballen, die tegen mijn testikels aanliggen, probeer uit te drukken. Dit om zoveel mogelijk sperma naar mijn zaadblaasjes te drukken. Dan zie je hoe ik de dildo, die ik vooraf ingesmeerd heb met glijmiddel, in mijn anus duw en vervolgens probeer ik mijn zaad in de zaadblaasjes vlak achter de prostaat naar buiten te duwen. Dit is nog een hele klus. Maar om het filmpje niet te groot te maken heb ik het melken onderbroken en door masturbatie heb ik het overige zaad gehaald. Bekijk het filmpje en geniet met me mee.......

8 opmerkingen:

  1. mooie foto's hoor masto en een heerlijk geil filmpje om te zien.
    groetjes chubbyboy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke pik; echt alles wat een pik moet hebben zoals voorgeil en voorhuid en wat kan jij heerlijk met je pik spelen zeg! Er letterlijk en figuurlijk uithalen wat dr in zit; fantastisch hoe iemand zo van zichzelf kan genieten; net als ikzelf trouwens. Houd ervan om gevoelsmatig en prestatiegericht alle grenzen te verleggen; een heerlijke bezigheid. Zou je graag live aan t werk willen zien; prachtig om te zien! Ga lekker zo door!

    liefs heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je Heleen, voor al jouw complimenten. Wil best eens live mijn sperma voor je halen hoor. In ruil voor een paar super close-ups van jouw kutje, lipjes, vagina en klit! Ik ga er van uit dat je een lieve geile vrouw bent met een open mind.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi zou je mij een keer kunnen helpen hiermee man bouwjaar 1959 ( getrouwd ) maar kan vanwege besnijdenis nu niet neuken of rukken en ben zooo geil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik kom uit brabant ,
    en dit is nieuw voor mij. groeten reageer aub

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Anoniem uit Brabant,
    Helaas lukt mij dat niet. De afstand is te ver. Maar je kunt jezelf uitstekend helpen. Zelfs met je eigen duim kan het misschien wel lukken. Steek die achterlangs zo diep mogelijk in je anus. En probeer dan je duim naar voren te krommen zodat je vlak achter je prostaat je zaadblaasjes kunt leegdrukken en het zaad uit je penis loopt. Is je duim te kort, probeer dan een wat langer voorwerp te gebruiken. Dit is een heerlijke methode om van je eigen zaad te genieten nog vóórdat je bent klaargekomen en nog lekker geil bent.....
    Als je me een keer wilt mailen dan kan dat via mijn mailadres: masto6tig@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen