woensdag 16 maart 2011

Intimiteiten......

Waar anderen stoppen ga ik verder. Verder met openhartig te vermelden wat ik als man zoal beleef op seksueel gebied. Alles is in dit blog toegespitst op de intimiteiten en erotische gevoelens rond mijn schaamstreek. Mijn schaamstreek maar ook de jouwe! Tenminste als je durft om ook jouw geile gevoelens met mij te delen. Velen hebben het aangedurft om ook hun speeltuin te tonen aan een ieder die het wil zien. Het gaat mij niet om schoonheid (we hebben ons zelf niet gemaakt) maar om geilheid! De heerlijke lust die je deelt met jouw vagina of penis! Durf je het aan om mij/ons ook mee te laten genieten van jouw lusten dan mag je me mailen ( masto6tig@gmail.com ) en sluit gerust een close-up bij van jouw pretplekje of een opwindend filmpje is ook super geil!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten