zaterdag 26 maart 2011

Buitenplasdrang, heb jij dat ook....

Buitenplasdrang. Wat bedoel je daarmee? Nou, als ik onbespied in de buitenlucht loop krijg ik vaak de behoefte om te plassen. Net zoals bij een hondje zal ik maar zeggen. Dan komt de, noem het oerdrang, van mij naar boven om te urineren. Even de heerlijke buitenwind om en zon op mijn lul voelen terwijl ik mij ondertussen heerlijk ontspan en mijn plas de vrije loop laat.
Door dit gevoel krijg ik soms een stijve en heb dan ook nog de behoefte om mijn zaad te gaan halen. Herken jij ook dat gevoel? Vooral nu het maart is en het voorjaar is begonnen.....

3 opmerkingen:

  1. Haha buitenplasdrang; ja ik als vrouw heb het soms ook! Doe het graag ook achter in de tuin na een stevige vrijpartij; dan moet ik altijd enorm afgieten en dan heerlijk in me tuintje; een zalig gevoel.

    liefs
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh man ik loop hard en wanneer ik langs een stil weggetje loop en een fietser aan zie komen ga ik aan de kant staan, haal mijn lul uit mijn loopbroekje en probeer te pissen, als ik een geile reactie krijg (wat mijn 1 keer is overkomen) pers ik alle pis uit mijn blaas.
    een hherlijk blog heb jij, ik volg je

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch Pjotter! Blijf me volgen en als je nog wat geile foto's of filmpjes van jezelf hebt dan hou ik mij ten zeerste aanbevolen! Mijn adres is: masto6tig@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen