zaterdag 12 maart 2011

Gladde voorvocht eikel......

Dit filmpje kreeg ik toegestuurd van een volger van mijn blog met de woorden: "Hier een mooi filmpje wat je op je site kunt zetten. Je ziet het voorvocht prettig over mijn eikel lopen!"
Nu is het filmpje niet van al te beste kwaliteit maar ik wilde het mijn volgers niet onthouden want op dit filmpje zie je ook mooi hoe de linker testikel in de balzak lager hangt dan de rechter testikel! Dit heeft te maken hoe de zaadleiders lopen naar de zaadblaasjes.
Ik kom hier later nog uitgebreider op terug.

1 opmerking:

  1. Heerlijk zo'n natte geile eikel! Het nat dat zo heerlijk in je kutje druipt als je geneukt word of wat zo lekker aan je kin hangt bij het pijpen. Ik smul ervan om te zien en om ermee te spelen!

    liefs;
    heleen

    BeantwoordenVerwijderen