donderdag 26 augustus 2010

WIE DURFT........ vrouw of man.......

Wie durft, van de zelfbevredigers onder ons, mij eens wat materiaal van zichzelf te sturen! Dat mogen foto's zijn maar ook filmpjes of verhaaltjes over jouw zelfbevredigingen. En het gaat niet om de dikste, grootste, mooiste of wat dan ook.
Dit blog gaat puur over ZELFBEVREDIGING. Het genoegen dat iemand beleeft als hij of zij zichzelf tot een orgasme brengt. Heel veel mensen durven hier niet over te praten laat staan iets te laten zien hoe zij het doen.......
Maar mocht jij je plezier met mij willen delen dan kun je me benaderen via mijn e-mailadres:
masto6tig@gmail.com
In alles zal ik een grote geheimhouding betrachten en zeer discreet behandelen. Ik weet als geen ander hoe op masturbatie nog steeds een groot taboe ligt! Maar laat je daar niet door weerhouden en stuur me eens een (h)eerlijke reactie!!!!
Het zal me zeer stimuleren om met mijn blog verder te gaan.

In december 2005 ben ik begonnen met een algemene wat bredere club:
http://zelfbevrediging-en-experimenteren.clubs.nl/
Aan deze club beleef ik ook veel (geil)plezier. Je kunt elkaar uitstekend helpen bij het bevredigen. Ik nodig je dan ook uit, vrouw of man, om eens een kijkje te komen nemen en lid te worden.
Voor jullie is het helemaal gratis!

Opwindende groet van Masto

Geen opmerkingen:

Een reactie posten