maandag 16 augustus 2010

Close-up van mijn anus.....

Veel mannen en vrouwen worden bloedgeil van een (of hun) anus. Hierboven zie je mijn aller intiemste plekje, de anus. Voor veel mensen supergeil maar ook voor veel mensen onaantrekkelijk.
Bijna niemand kan zijn eigen anus goed bekijken of je moet al heel erg lenig zijn.
Voor mij persoonlijk is mijn anus niet erg geilgevoelig maar soms betrek ik hem wel eens bij seksuele handelingen. Zoals het stimuleren van mijn prostaat via de anus.
Ook geeft een schone anus (zowel bij man als vrouw) een specifieke geur af die moeilijk te omschrijven is. De smaak van een anus is in eerste instantie ietwat aan de bittere kant. Om hiervan goed te kunnen genieten moet men in veel gevallen erg geil en opgewonden zijn........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten