dinsdag 3 augustus 2010

Klaargekomen medemasturbeerder.....

Als ik alleen thuis ben in mijn vakantie probeer ik zoveel mogelijk mijn blog bij te werken. Zo ook nu.
Het geilt mij iedere keer weer enorm op als ik foto's of filmpjes ontvang van "fans"! Dat hoeven geen haarscherpe beelden te zijn. Deze drie zijn daar een voorbeeld van.
De eerste twee foto's laten een lekkere stijve pik zien vanaf de boven en de onderkant. Waarbij op de onderkantfoto het o zo gevoelige riempje (althans bij mij wel) van de eikel te zien is.
Op de laatste foto zie je een heerlijke penis liggen in zijn eigen uitgespoten vocht. Deze foto vind ik zo bijzonder omdat ie niet helemaal scherp is en mij iets verteld over de krachtsinspanning die vaak voorafgaat aan het klaarkomen! En maak dan nog maar eens een scherpe foto.......
Trouwens veel mensen maken helemaal geen foto's meer als ze eenmaal zijn klaargekomen. Want dan is de druk van de ketel en meestal de geilheid verdwenen. Wat dan het fotograferen niet meer aantrekkelijk maakt.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten