dinsdag 3 augustus 2010

Diepvrieszaadblikje vol.....


Mijn diepvrieszaadblikje is vol! Drie-en-twintig-lozingen heb ik van mijzelf hierin opgevangen sinds vrijdag 15 januari 2010 (zie mijn blog van afgelopen januari). En er zijn nog vele lozingen geweest buiten het blikje om! Maar wat nu. Er kan met moeite nog een klein lozinkje bij en dan is het blikje tot de rand toe gevuld met heerlijk wit sperma. Zie bovenstaande screenshot van het onderstaande filmpje die ik zaterdag j.l. gemaakt heb.



Dit is mijn 23ste lozing in mijn diepvrieszaadblikje. Heb dit bovenswtaande filmpje afgelopen zaterdag gemaak nadat ik eerst zes uur gemasturbeerd heb op het randje van klaarkomen! Als je goed kijkt zie je nog het opgedroogde voorvocht op mijn eikel. Ook zie je hoe geilgevoelig mijn "toompje" is (dat is het velletje onder mijn eikel). Ik wrijf daar over om mijn klaarkomspieren te activeren!
Op maandag 18 januari 2010 schreef ik in mijn blog dat ik binnen 30 lozingen het blikje vol moest krijgen. Dat is dus ruimschoots gelukt! Het blikje heeft een afmeting van 87 x 75 mm en heeft een hoogte van 15 mm. Dat is volgens mij zo'n kleine 100 ml sperma. Genoeg om tig vrouwen te bevruchten want het is real sperma! Oké, het is nu niet meer vruchtbaar want dan had ik het wat dieper moeten invriezen dan de nu -18 graden.

Maar nu moet ik er nog een heerlijk geil einde aan maken. Wat zal ik gaan doen met de 100 ml zaad. (Zie foto beneden). Moet ik het opdrinken? Er een heerlijke mix van maken? Er een "eier"cake van bakken? Of er Haagse bluf van kloppen.....
Mijn gedachten gaan uit naar een ZAAD-PANNENKOEK waarvan ik een heerlijk geil fotoverslag van kan maken!
Maar wie heeft nog een ander geil voorstel? Ben voor veel in! Mits ik geil genoeg ben.......

2 opmerkingen:

  1. Hoi Masto,
    Persoonlijk zou ik er een eiercake van bakken en dan lekker opeten. Maak er een mooi filmpje van zodat wij mee kunnen genieten.
    Het maakt mij al geil bij de gedachte.
    Jack

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank voor je reactie! We zullen zien hoe geil ik dan ben. En wat mijn mogelijkheden zijn om iets te maken van mijn 100 ml sperma. Heb er zin in want ik ben nooit vies geweest van mijn zaad. Het is veiliger en lekkerder dan een rauw ei. Hoop zo snel mogelijk er iets van te bakken.....

    BeantwoordenVerwijderen