vrijdag 6 augustus 2010

Plassen tussen het edgen door.......

Tijdens een lange edge-sessie komt er een moment dat mijn blaas overvol begint te raken. Onder het constant masturberen merk ik daar weinig van omdat mijn prostaat de urinebuis goed afsluit. Ook plas ik vaak in een glas tijdens een lange edge-sessie om te zien of mijn zaadblaasjes al overvol beginnen te raken. Het teveel aan sperma zoekt dan een uitweg naar mijn blaas wat dan goed zichtbaar is in de uitgeplaste urine in het glas. De plas is dan troebel en mijn zaad gaat na een tijdje, na afkoeling van de urine, mooi vlokken en zakt uiteindelijk naar de bodem van het glas. Wat trouwens een erg geil gezicht is en mij een extra stimulans geeft tijdens de zelfbevrediging! Maar bij een hele lange edge-sessie is het glas vol en moet ik mijn overvolle blaas op een andere manier ledigen. Omdat ik veelal op dat moment super en super geil ben probeer ik mijn blaas niet zomaar leeg te laten lopen in het toilet. Soms ga ik naar het balkon of de douche en plas dan met kracht in mijn mond of geef mezelf een douce van de warme, krachtige urinestraal die ver boven mijn hoofd uitkomt! Ook schuif ik wel eens een enkele keer een urinekatheter in mijn pisbuis tot in mijn blaas en kan deze dan gecontroleerd leeg laten lopen. En een enkele keer ontlast ik mij van mijn heldere urine (het is dan gewoon warm water zonder de bekende urinesmaak) in de gootsteen, zoals te zien is op de bovenstaande collage.......

2 opmerkingen: