vrijdag 2 juli 2010

Harpsluiting nét te klein..... :-(

Door de stimulerende foto's van Blotebelg heb ik mijn harpsluiting ook weer eens opgezocht. Maar wat bleek..... nét te klein..... Door de warmte is mijn balzak waarschijnlijk wat meer opgezwollen. Of misschien door de extra geilheid te vol geworden..... :-) en past ie nu nog maar om één bal wat niet een erg geil gezicht is. Zal zien dat ik er nog een bij krijg dan kan die om mijn andere bal. Zodat ze weer in evenwicht hangen.
Het is wel een geil gevoel trouwens en ik kan aanraden om ook eens een Doe-het-zelf-zaak in te lopen.........

2 opmerkingen:

  1. Heb je dan al een andere harpsluiting aangeschaft met welke binnenmaat. Heb dat ook maar gebruik het enkel onder mijn eikel wat een zalig gevoel geeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Jack, Heb nog twee rvs sluitingen. En een rvs-ring. Die passen wel om mijn eikel en draag die ook vaak met plezier. Veelal schuif ik dan mijn voorhuid er weer overheen zodat ik de ring niet verlies bij extreem koud weer........ :-)

    BeantwoordenVerwijderen