dinsdag 6 juli 2010

Jengis45...... Mijn genotsprikkel.....

Jengis45 heeft voor mij een speciaal geil plekje in mijn wereld van zelfbevrediging. Ik kom hem al jaren tegen op het internet. Mijn keus voor een extra geile stimulans valt vaak op een doorleefde penis (of vagina). Een penis die al heel wat sperma het licht heeft doen laten zien. Of een doorleefde vagina met klit die al heel veel geilvocht heeft geproduceerd. Het is ook vaak een teken dat de baas/bazin ervan een masturbatie-liefheb(ber)(ster) is! Hierboven staan vier foto's van Jengis zijn geslacht. Linksboven zie je zijn prachtige lange, lees geile, voorhuid en een geslacht in ruststand. Zo ook links onder. Maar op de twee andere foto's zie je hoe zijn onschuldige penis kan uitgroeien tot een ferme genotstaaf die niet meer in Jengis's slip past! Ik mag me aan deze beelden dan ook graag met veel genot opgeilen......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten