vrijdag 16 juli 2010

Hulpmiddelen.......

Hier enkele opwindende foto's van een volger van mijn blog. Hier kan men zien hoe je met eenvoudige hulpmiddelen het geil-plezier kunt verhogen! Zelfs met weinig geld kun je leuke en geile dingen kopen. Het hangslotje vind ik een lumineus idee! Laat het slotje (zo klein als mogelijk is) aanbrengen door je vriendin/vrouw/vriend/man die het sleuteltje mag houden. Zodat zij verzekerd zijn dat je niet een vreemd holletje bezoekt. Want het lijkt me geen pretje om zo'n gekuisde lul in je grotje te mogen ontvangen......

TIP voor de gekuisde (onder ons gezegd en gezwegen): Zorg wel dat je het reservesleuteltje aan je eigen sleutelbos houdt........!

3 opmerkingen:

  1. prachtig die collage gemaakt. alles komt beter tot zijn recht nu.
    doe zo verder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor mij is altijd een perfekt hulpmiddel om een maximale stijve lul te krijgen en te houden een brede postelastiek met een middellijn van 8 cm. Deze draai ik 2x om alles heen en 1x om de penis zelf. Hij blijft dan heel lang maximaal stijf zonder klachten. Ideaal voor in een zwembroek of string in het zwembad!!

    BeantwoordenVerwijderen