vrijdag 2 juli 2010

Mijn masturbatie-techniek

Hierbij een kort filmpje om duidelijk te maken hoe ik mij meestal masturbeer. Ik doe dit door mijn "toompje" onder mijn eikel vast te pakken tussen duim en wijsvinger om vervolgens deze dan snel heen en weer te bewegen. Omdat dit plekje mijn gevoeligste is onstaat er zo een warme geile stroom prikkelingen door mijn onderlijf. Op deze manier kan ik mijn sperma er zo uit laten stromen zonder dat mijn penis stijf is. Op dit korte filmpje gaan de heen en weer bewegingen wat minder snel dan gewoonlijk, anders was mijn sperma nu al gekomen. Als je goed kijkt aan het eind van het filmpje zie je het voorvocht al verschijnen.........
(Oh ja, ik ben niet besneden en heb voor dit filmpje vooraf mijn voorhuid teruggeschoven. Maar in de regel loop ik meestal met ontblootte eikel. Zodat ie direct beschikbaar is voor masturbatie, schoner blijft en makkelijk is bij het plassen.......)

1 opmerking:

  1. Interressant! Ik zal hetook eens proberen op die manier.Ik doe het meestal tussen duim en wijsvinger maarkrijg zo wel wat donkerdere plekken op mijn lul. Groeten, Fred

    BeantwoordenVerwijderen