maandag 28 juni 2010

Blotebelg met harpsluiting.....!


Als ik ergens geil van word dan is het wel Blotebelg! Ik verheug me zeer om deze twee geile foto's van hem te mogen plaatsen! De geilheid spat er voor mij vanaf en ik denk dat velen dat met mij eens zullen zijn! Het is een genot om tijdens het kijken naar deze twee foto's jezelf heerlijk te masturberen! De fiere superstijve beaderde penis, met een strak opgesloten balzak door middel van een harpsluiting, ziet er uit dat hij elk moment kan uitbarsten in een romige golf heerlijk warm sperma!

Hartelijk dank voor je bijdrage aan mijn blog Blotebelg!
Wie volgt.......

2 opmerkingen:

  1. Ik word er zelf geil van: zomaar je pik op internet! Zelfbeheersing is nu uitgesloten....
    Dank voor de bewondering.
    Harpsluiting is wel een mooi woord voor dit (goedkoop) ijzerwerk...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Harpsluitingen zijn er in vele maten en uitvoeringen. Van rvs (roestvrij staal) tot gegalvaniseerd. Mag zelf graag in een doe-het-zelfzaak rondneuzen. Je kunt er leuk "hang en sluitwerk" voor je pik tegenkomen. En het is ook nog eens vele malen goedkoper dan in een seksshop!
    Ik zal de mijne ook nog eens weer uit de kast halen.
    Ere wie ere toekomt! Je hebt voor mij nu eenmaal een fantastische geile uitdagende lul! Het formaat doet er niet toe. Het is de uitstraling die het hem doet. Het geeft me net die extra geile kick bij mijn edge sessies!

    BeantwoordenVerwijderen