vrijdag 4 juni 2010

Groningen 1969 - 2010......

In mijn "jonge" jaren toen pc en internet nog niet voor mij bestonden moest ik de wereld van de seksualiteit nog zelf ontdekken! De exacte jaartallen zijn mij ontschoten maar het moet in de laatste jaren van '60 zijn geweest, ongeveer rond 1966-67 dat ik mijn eerte "echte" sexblad heb gekocht! Daarvoor moest ik het doen met De Lach en een enkele keer de Playboy. Maar op De Lach had ik een abonnement! Ik was toen ongeveer viertien denk ik en bevredigde me al volop vanaf mijn tiende! Mijn moeder heeft nooit wat laten merken maar moest heel wat hemden van mij wassen die vol zaten met sperma! Vaak trok ik me snel even af in bed voor het slapen gaan. Op de rug in bed, knieën naar boven om het laken schoon te houden, hemd naar boven en spuiten maar! Hemd er overheen en heerlijk gaan slapen. De volgende morgen was dan alles mooi opgedroogd. Heb het nooit vies maar altijd erg geil gevonden!
Na De Lach kwam het echte werk! Candy, Rosie, Chick, Taboe en weet niet al! Mijn eerste Candy heb ik gekocht in Groningen bij een seksshop met een filmzaaltje aan de Folkingestraat, die, als ik het goed heb 'Taboe' heette, maar zeker weten doe ik dat niet. Het pand is al lang afgebroken en er staat nu een ander pand. Zie onderstaande foto (een screenprint van Google's Streetview) helemaal rechts.

Maar gelukkig was er een paar panden verderop nog een seksshop 'Delta' genaamd (zie ook bovenstaande foto) die er heden ten dage nog zit en waar ik door de jaren heen al heel wat zaad naar toegebracht heb! Het is voor mij een heerlijke uitlaatklep. Ze hebben boven de winkel o.a. twee "zalen". Eén voor gay en één voor hetero liefhebbers. Voor mij is het daar altijd heerlijk masturberen en niet voor mij alleen. Menige man trekt er mee! En als je gelukt heb kun je er ook nog wel eens een vrouw bewonderen. Wat mij altijd super en super geil maakt!!

Op bovenstaande foto (ook een screenprint van Google's Streetview) van het Akerkhof heb ik ook veel herinneringen liggen uit de jaren eind 1970 en begin 1980. Toen de 'erotische' films in opmars kwamen. En gedraaid mochten worden in de bioscopen. Op de foto links was toen de bioscoop (met het trappetje) en rechts na de container die er staat was een urinoir met naar ik meen 4 pisbakken. Je kunt de afdruk op de muur nog zien tussen de twee ramen van de Korenbeurs. Op die plek is door de jaren heen ook vele liters sperma het riool ingegaan! Als je er lang bleef staan kwamen vele mannen langs voor een snelle ruk. Wat mij natuurlijk weer enorm opgeilde. Vooral als ik net naar de bios tegenover was geweest en daar had zitten rukken zonder te spuiten. Velen deden dat nog stiekem onder de jas. Maar als ik eenmaal geil ben mag iedereen meegenieten!

Zijn er mensen die hier ook nog herinneringen hebben liggen, mail het mij want het waren erg geile, opwindende en leerzame jaren! Alles mocht en niets moest!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten