zondag 30 mei 2010

Buitenseks.....



Vandaag was het hier lekker weer. Mijn vriendin moest de gehele dag werken, dus had ik de tijd aan mijzelf! Ben om elf uur vanmorgen begonnen met edgen achter de PC. Heb het internet afgezocht naar opwindende filmpjes. En daaraan is gelukkig geen gebrek. Vandaag ging mijn voorkeur uit naar filmpjes in het openbaar. Via Blogspot zijn er talloze te vinden. Mijn geilheid was van dien aard dat ikzelf ook behoefte kreeg om in de auto te stappen en de natuur op te zoeken. Tegen vier uur 's middags was ik zo geil dat ik de daad bij het woord voegde. Ik ben naar een voor mij bekende openbare plek gereden. In de stille hoop dat er meerdere mensen waren die ook de kriebels hadden. Maar dat viel dit keer tegen. Door het heerlijke warme zonnige weer ben ik maar alleen naar de stille eenzame plek in het bos gegaan en heb mij daar heerlijk naakt uitgeleefd!

Hierboven een paar screenshots van mijn filmpje......

1 opmerking: