donderdag 27 mei 2010

Cumming out.....

Bij het zoeken in mijn eigen foto-archief naar een foto voor mijn grootste fan (hij stimuleert enorm mijn geilheid!) kwam ik deze foto tegen. Maar omdat ik op masturbatiegebied hier op mijn blog geen geheimen heb, wil ik graag deze foto met anderen delen. Ook met u als trouwe bezoeker.
Deze foto is gemaakt toen ik na ongeveer een week van opperste geilheid en edgen zin had om mijn masturberen vast te leggen. Maar omdat ik zo enorm geil was en supervol zat met zaad liep dit er al spontaan uit! Nog voordat mijn penis hard en stijf was.
Dit zijn voor mij de allergeilste momenten! Omdat ik mijn eigen zaad al heb en ik nog steeds in een enorme geile roes verkeer! Geiler kun je mij niet krijgen.......
------
Heb jij ook wel eens van die geile zelfbevredigende foto-momenten? Stuur ze me gerust eens toe! Dan kan ik ze hier op mijn blog een keer volledig anoniem plaatsen. Ter stimulering voor alle masturberende bezoekers(sters)! Adres: masto6tig@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten