dinsdag 4 mei 2010

Verstilt genot.....

Dit zijn mijn 15, tot nu toe (niet alle lozingen gaan in dit blikje) diepgevroren lozingen van intens genot! Hoe dikker het zaad hoe korter de duur van mijn zelfbevrediging. De grootste lozing, wat inhoud betreft, verkrijg ik meestal als ik mij een volledige dag continu kan opgeilen. En die dag is, als alles goed verloopt, aanstaande zaterdag 8 mei 2010! Ik kan dan minstens 6:30 uur ongestoord met mezelf bezig zijn. Mocht ik aan het eind van de geilpartij thuis zijn dan verdwijnt al mijn opgespaarde sperma van die dag in het blikje. En anders geef ik het aan de natuur en hoop dat er meerdere masturbanten er getuige van kunnen zijn....... Aan mijn geilheid zal het niet liggen. Wellicht kan het weer een spelbreker zijn.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten