vrijdag 7 mei 2010

Van een Masto-fan.....

Vandaag, terwijl ik druk aan het masturberen ben voor morgen 8 mei, kreeg ik deze afbeeldingen toegezonden die ik mocht gebruiken voor mijn blog. Het zijn voor mij vier kleine kunstwerkjes die ik graag wil delen met andere masturberende bezoekers van mijn blog!
Wat je met simpele middelen kunt doen om je geilheid te verhogen. Een stukje snoer, lint of veter, heerlijk is dat.
Wat ik een erg mooie geile foto vind is die rechtsonder! Waarbij het voorvocht uit de eikel begint te stromen! Een teken van hevige opwinding! Waarbij op de foto linksonder dit geile glibberig gladde voorvocht gebruikt wordt voor opwindende tepelstimulatie!

Dank-je-wel fan voor deze geile foto's zodat we met z'n allen met je mee kunnen genieten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten