maandag 14 juni 2010

Van een Masto-fan....

Wederom kreeg ik twee geile foto's van een Masto-fan! De resolutie is jammer genoeg niet aan de hoge kant maar de foto's op zich zijn voor mij juweeltjes! Vooral de rechter foto! Ik kan mijn ogen er niet vanaf houden en wil zo die prachtig hangende balzak met teelballen in mijn hand pakken! Dit moet de bezitter een heerlijk geil gevoel geven tijdens het masturberen! Zo'n klotsende balzak.
Ikzelf heb niet zo vaak een hangende balzak. Als ik geil ben zitten mijn ballen meestal strak tegen mijn lijf. Pas na een zaadlozing of bij extreme warmte gaan mijn ballen hangen en kan ik ze in mijn hand pakken en redelijk ver uitrekken. Dit is voor mij vaak het moment om mijn balzakbandje te dragen. Of er een balstretcher om te doen. Lijkt mij heerlijk maar heb helaas nog steeds niet zo'n zware metalen ring. Zijn nogal prijzig geloof ik.

Wederom hartelijk dank Masto-fan voor je prachtige geile foto's! Ik mag me er enorm graag aan opgeilen. En wie ook behoefte heeft om foto's of een filmpje te sturen, ik houd me natuurlijk warm en geil aanbevolen! Mijn adres: masto6tig@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten